Contact Info / Websites

Recent Movie Reviews


DARE DARE

Rated 5 / 5 stars

A believer using his talents for God

Thats just awesome man.

Awesome vid, love it all, style, story, message.

I hope your video moves others to move others to move other to move others :D


People find this review helpful!

Metal Gear: Codec moments Metal Gear: Codec moments

Rated 5 / 5 stars

Fave'd man.

Fave'd

Really nice man, great voice acting and I love how it makes you think one thing and ends with another, the humor's awesome too, its not all..."newgroundsy" and gay :D 'cept the first one, which was still funny lol



S13 - I Want It! Syndrome S13 - I Want It! Syndrome

Rated 5 / 5 stars

hahaaaaaaaa

I understood most of that cuz I'm Ukrainian and understand a bit 'o Russian!

Great story too and at times the animation made me feel like i was watching some somewhat-top-of-the-line anime movie!

klasno!


Recent Game Reviews


Toss the Turtle Toss the Turtle

Rated 4 / 5 stars

I'll be a bit harsh here...

The game was awesome, the graphics were real attractive and friendly, the powerups were fun and interesting, oh and when you get the golden gun and NG tank they're very very ...satisfying :P They don't leave much to the imagination after you get them :D

However the game seemed to lag a LOAD for me - may just be my PC - regardless I couldn't find a QUALITY switch on here. The game was also a bit repetitive, but the medals helped that out a bit.

That said, great graphics, fun gameplay, awesome game. Make an RPG NOW! >8D


People find this review helpful!

Super Karoshi Super Karoshi

Rated 5 / 5 stars

lol you guys are all noobs

great game btw, weird concept tho :O

but yea was actually fun and addictive lol

loved how the space level and "K" were and the hammer and that one crazy insant-die level witht he big green monster

hahahah good game, was fun.


People find this review helpful!

Bunny Invasion 2 Bunny Invasion 2

Rated 5 / 5 stars

Just beat it lol

Took a few days (not non-stop of course), still around like.....6-8 hours of gameplay? Something like that.

Sweet game man, at first I was like "what? Bunny Invasion? sounds noob" but it was far from noob, nice game, could get into details but ...eh :P

I loved how you had all those upgrades and eventually got enough money to buy everything lol, nice game, just feel kind of sorry for The Stranger for getting shot at the end lol

oh and another thing, i like how you had characters with different personalities etc, really seemed to make the game feel more alive and moving, that impressed me :D


Recent Audio Reviews


SJ - Saturn Reactor SJ - Saturn Reactor

Rated 4 / 5 stars

I'm telling you man

You're starting to become the only person I trust for good dnb on newgrounds now. Everything else either has weak drums, drums that dont make any sense, or you can tell the artist came from the 'newgrounds trance' background *cringes*


SteakJohnson responds:

hahaha i always cringe at that trance background dnb too lol, glad ya like it


xKore - jpop remixu xKore - jpop remixu

Rated 4.5 / 5 stars

It seems to get annoying toward the center

but how you fill the glitched parts and stutters and silence with bass is just so... I forgive you :D

Oh snap, you should try to ruin a FF7 song like this :D DO IT THX



Para - Blistering Eyes Para - Blistering Eyes

Rated 5 / 5 stars

i cant stop listening to this

on the crappy sound system in my car. Sounds so much better on this laptop. How bout you make m0a-rYe?sThanSoksMuch.